• LinkedIn
  • Join Us on Google Plus!
  • Subcribe to Our RSS Feed

σε ερωτεύομαι...

1:42 π.μ. // by apothesi1

Μιλάμε στο τηλέφωνο κάθε βράδυ
μένω ξάγρυπνη
και όταν κλείνουμε το τηλέφωνο, είσαι στα ονειρά μου
είσαι οπουδήποτε παω, ή έτσι φαίνεται
και όταν είμαι γύρω σου λεω ηλίθια πράγματα
και πράγματα που δεν εννοώ
 
Πέφτω με το κεφάλι πάνω σου (πάνω σου)
πέφτω με το κεφάλι πάνω σου
με γεμίζεις
ακριβώς σαν ένα μπαλόνι
γλιστράω και πέφτω με το κεφάλι
σε ερωτεύομαι, σε ερωτεύομαι
 
Αγόρι μου, δώσε μου ένα σημάδι, δείξε μου το φως
γιατί κρέμομαι από κάθε λέξη που λες
και το χρώμα των μαλλιών μου είναι ξανθό, πειράζει;
γιατί μου έρχεται το συναίσθημα ότι απλά μπορώ να αλλάξω
νιώθεις το ίδιο;
 
Πέφτω με το κεφάλι πάνω σου (πάνω σου)
πέφτω με το κεφάλι πάνω σου
με γεμίζεις
ακριβώς σαν ένα μπαλόνι
γλιστράω και πέφτω με το κεφάλι
σε ερωτεύομαι, σε ερωτεύομαι, με τα πράγματα που κάνεις
Σε ερωτεύομαι, πέφτω, πέφτω, πέφτω
με τα πράγματα που κάνεις
(με το κεφάλι, με το κεφάλι, με το κεφάλι, με το κεφάλι, με το κεφάλι)
τα πράγματα που κάνεις!
 
Πέφτω με το κεφάλι πάνω σου (πάνω σου)
πέφτω με το κεφάλι πάνω σου
με γεμίζεις
ακριβώς σαν ένα μπαλόνι
γλιστράω και πέφτω, μωρό μου (με το κεφάλι)
 
Πέφτω με το κεφάλι πάνω σου (πάνω σου)
πέφτω με το κεφάλι πάνω σου
(με κάνεις να νιώθω)
με γεμίζεις
ακριβώς σαν ένα μπαλόνι
γλιστράω και πέφτω, μωρό μου
σε ερωτεύομαι, σε ερωτεύομαι
σε ερωτεύομαι...